علت بوی بد بینی چیست ؟

بعد از جراحی بینی امکان دارد تا یک ماه اول داخل بینی بوی بدی را حس کنیم که رضایت بخش نیست.
علت چنین بوهایی ممکن است ترشحات،لخته های باقی مانده خون از جراحی و یا نخ های به کار رفته در داخل بینی باشد که جای نگرانی نیست و با شستشوی داخل بینی با سرم به صورت مرتب ازبین می رود.
اگر هنوز پس از چند ماه داخل بینی بوی بد می آید نشان می دهد قسمت هایی از داخل بینی جوری تنگ شده است و مخاط به یکدیگر چسبیده اند که مواد خارجی و جسم خارجی در آنجا گیر می کند و ایجاد بوی بدبینی می کند.
باید حتما داخل بینی توسط پزشک متخصص دیده شود تا اگر چنین تنگی شدیدی وجود دارد باز شود.
دربعضی مواقع عفونت ها هم باعث بوی بدبینی می شود.مثلا پروتز یا غضروف مصنوعی داخل بینی گذاشته شده باشد که عفونی شده اند و ایجاد بوی بدبینی می کند.
فراموش نکنیم که دراین موارد به پزشک خود جهت معاینه داخل بینی و اطمینان یافتن از نبود مشکل خاص مراجعه کنیم.

لیفت بازولیفتینگ(لیفت) صورت یا کشمراقبت های پس از عمل جرمراقبت های بعد از عمل بینپیشگیری از تو دماغی شدن صتخلیه ژل لب از بین بردن تجوش زدن صورت بعد از عمل برفع و از بین بردن غبغب با رژیم غذایی بعد از عمل بینسالک چیست ؟ درمان اسکار وعمل جراحی پلاستیک پیشانیصفحه اصلیبیوگرافیجراحی بینیمراحل عمل زیبایی بینیعمل بینی در اصفهانفیلم های جراحیگالری عکسجراحی زیبایی گوشسوالات پزشکیجراحی پلکمقالات جدیدتزریق ژل و بوتاکس و چربیپروتز گونه و چانهلیزرشکاف لب و کام مادرزادیسایتهای دیگرتماس با ما