منو اصفهان ، خیابان توحید ، چهارراه پلیس ، مجتمع ماکان 3 ، طبقه4 ، واحد 19 - تلفن : 36266851
جراحی زیبایی بینی
لیفت صورت و روش  های لیفتینگ یا کشیدن پوست صورت
انواع جراحی زیبایی چانه (ژینوپلاستی،منتوپلاستی)
بوتاکس
درمان و رفع افتادگی پلک با جراحی
جراحی لیفت لب بالا

جراحی بالاکشیدن لب بالا یک عمل برجسته سازی لب بالاست که تاثیر به سزایی در زیبایی صورت فرد دارد.این عمل در مطب و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

سینوزیت و جراحی بینی

آیا با داشتن سینوزیت می توان جراحی بنی را انجام داد؟

بهترین روش های مراقبت از پوستی به صورت درمانی و طبیعی

مراقبت های پوستی در سنین مختلف چیست ؟ چگونه از پوست دست و صورت خود نگهداری کنیم ؟ مراقبت های پوستی در بهار،پاییز، تابستان و زمستان چگونه است ؟ روش های درمانی در مراقبت از پوست چیست ؟ آیا بوتاکس در رفع چین و چروک موثر است؟ روش های طبیعی مراقبت از پوست چیست؟

درمان افتادگی نوک بینی با عمل جراحی برای کوتاه کردن آن

درمان افتادگی نوک بینی و اصلاح بینی بلند یا دراز.عکس قبل و بعد از کوتاه کردن و رفع افتادگی نوک بینی.جراحی و تزریق بوتاکس برای رفع افتادگی بینی بعد از عمل

تامپون بینی چیست؟ آیا درد دارد؟

تامپون بینی چیست ؟ ایا خارج کردن تامپون بعد از جراحی زیبایی بینی درد دارد؟ مزایا و معایب تامپون بینی در رینوپلاستی

بینی زیبا و معیارهای زیبایی بینی

معیارهای زیبایی بینی چیست؟ درجراحی رینوپلاستی معیارهای زیبایی بینی چگونه مشخص می شود؟ زیبایی بینی با درنظرگرفتن معیارهای مناسب در عمل بینی

رفع کبودی زیر چشم بعد از عمل بینی

علت، رفع و از بین بردن کبودی زیر چشم بعد از عمل جراحی زیبایی بینی ،روشهای درمان کبودی بعد از عمل بینی و مراقبت های آن

آیا چاق یا لاغر شدن نتیجه جراحی زیبایی بینی را خراب می کند ؟

آیا چاق یا لاغرشدن در نتیجه عمل بینی اثر دارد؟ آیا بینی عمل شده بعد از چاق شدن تغییر می کند؟ آیا لاغری نتیجه جراحی بینی را خراب می کند؟

تاثیر عمل جراحی بینی بر حس بویایی

تاثیر عمل بینی برحس بویایی بیمار و اینکه آیا ممکن است درجراحی بینی حس بویایی از بین برود؟ ضعف و برگشت حس بویایی بعد از عمل بینی

مشاوره عمل جراحی بینی

اطلاعات لازم جهت آمادگی برای مشاوره قبل ازعمل جراحی بینی- درجلسه مشاوره عمل بینی چه سوالاتی باید بپرسید؟

کیپ شدن بینی در کودکان و بزرگسالان؛علت،درمان و رفع آن

علت،علائم و بهترین روش درمان و رفع کیپ شدن بینی در کودکان وبزرگسالان با استفاده ازدارو و درمان خانگی ، برای رفع کیپ شدن بینی چه کنیم؟

چگونه بعد از عمل جراحی بینی از پوست خود محافظت کنیم ؟

بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از عمل جراحی بینی چیست و چگونه میتوانیم پس از جراحی بینی از پوست خود مراقبت کنیم؟

درمان ترک های پوست ناشی از بارداری ، کاهش و افزایش وزن

درمان قطعی ترک های پوستی سفید و رفع ترک های پوستی شکم در بارداری و بعد از زایمان با لیزر و کرم

کنترل گرفتگی بینی پس از عمل جراحی زیبایی بینی

علت گرفتگی بینی بعد از عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی چیست؟ راههای درمان و رفع گرفتگی و کیپ شدن بینی بعد از عمل

عمل جراحی لوزه برای برداشتن لوزه سوم

بزرگ شدن لوزه و علائم و علتهای ان در بزرگسالان و کودکان و عمل جراحی لوزه برای برداشتن لوزه سوم و عوارض و مزایای ان ، مراقبتهای بعداز عمل لوزه سوم

اسپلینت یا گچ بینی چیست ؟ نحوه برداشتن آتل بینی بعد از جراحی

اسپلینت یا گچ بینی چیست؟ برداشتن آتل چگونه انجام می شود ؟ اهمیت گچ بینی بعد از عمل و انواع اسپلینت بینی ، آیا برداشتن گچ بینی درد دارد؟

سندرم خشکی بینی چیست ؟

خشکی بینی چیست؟ علت، علائم و درمان خشکی بینی با درمانهای دارویی و جراحی برای رفع خشکی شدید بینی

بارداری و حاملگی قبل یا بعد از جراحی بینی ؟

می توان درحین بارداری و یا قبل و بعد از ان جراحی زیبایی بینی انجام داد ؟ توصیه های لازم برای حاملگی بعد از جراحی بینی